მოდერებისა და დეველოპერებისთვის Nvidia RTX Remix-ის პირველი ძირითადი ვერსია გამოვიდა. გადაწყვეტილება გამოქვეყნებულია GitHub-ზე MIT ლიცენზიით. Nvidia RTX Remix საშუალებას იძლევა DirectX 8 და 9-ის მქონე კლასიკური თამაშების გარდაქმნას, სრული სხივების ტრასირების, DLSS 4-ის, ნეიროქსელური შეიდერებისა და RTX Neural Radiance Cache-ის მხარდაჭერის დამატებით.
RTX Remix პროექტი ამარტივებს რემასტერინგს, რაც მოდერებს საშუალებას აძლევს შეცვალონ ტექსტურები, მოდელები და ანიმაციები ხელოვნური ინტელექტის გამოყენებით. გადაწყვეტილება იძლევა სცენის მყისიერად დაფიქსირებისა და მასალებთან Omniverse-ში მუშაობის საშუალებას, რეალისტური განათებისა და თანამედროვე გრაფიკული ეფექტების დამატებით.
Nvidia RTX Remix 1.0-ის ვერსიაში დამატებულია RTX Skin და RTX Volumetrics. RTX Skin არის კანქვეშა გაფანტვის ტექნოლოგია პერსონაჟების რეალისტური კანის შესაქმნელად. RTX Volumetrics საშუალებას იძლევა შეიქმნას რეალისტური მოცულობითი განათება ნაწილაკებისა და ატმოსფერული ეფექტების გათვალისწინებით. ეს ყველაფერი არ არის: RTX Remix-ის გამოშვების ვერსიაში განახლებულია მრავალი სხვა ინსტრუმენტი, ინტერფეისი, დოკუმენტაცია და სასწავლო მასალა, ასევე გამარტივებულია ზოგიერთი სამუშაო პროცესი.
ასევე, Nvidia RTX Remix 1.0-ში გაუმჯობესებულია Stage Manager სისტემა, რომელიც სცენის რესურსების სწრაფად მართვის საშუალებას იძლევა.
Nvidia-მ განაცხადა 150 თავსებადი თამაშისა და 350 მოდიფიკაციის პროექტის შესახებ RTX Remix 1.0-ით, რომლებზეც აქტიურად მუშაობს 30 ათასზე მეტი მოდერის საზოგადოება.